Corporate QA Technician en TiGenix

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Corporate QA Technician

Fecha de la oferta: 4 Ene.
Empresa que publica esta oferta: TiGenix
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TiGenix es una empresa biofarmacéutica de tecnología avanzada que se centra en el desarrollo y la comercialización de tratamientos novedosos obtenidos a partir de sus propias plataformas de células madre expandidas, alogénicas o derivadas de donantes.

Tenemos un interés genuino por las personas, valoramos su individualidad, promovemos el equilibrio entre el trabajo y su vida personal y aspiramos a contribuir a su desarrollo profesional.

Estamos listos para hacer el esfuerzo y cumplir lo que prometemos, manteniendo altos estándares éticos para alcanzar las metas de TiGenix.

No nos rendimos, buscamos la manera de conseguir nuestros objetivos y nos apasiona lo que hacemos.
Número de vacantes: 1
Provincia/s: Madrid

Descripción

Descripción: We are looking for a person who provide support to Quality System elements across the Company.

-Assist on the review of Corporate documentation, Pharmacovigilance and Clinical Trial documentation such as protocols, Investigational Medicinal Product Dossiers (IMPDs), Investigator´s Brochure (IB), Informed Consent Form (ICF), Clinical Study Reports (CSR), Pharmacovigilance System Master File (PSMF), Development Safety Update Report (DSUR), etc
-Support in Policies and Procedures drafting & reviewing
-Assist on SOPs templates/formats review
-Support in document management (paper and e-files/intranet)
-Assist in the maintenance of Documentation system
-Support on internal training to personnel related to QMS
-Support in audits set up: participation in risk-analysis, vendor selection, audit content, etc.
-Assist in Deviations & CAPAs follow up
-Archiving activities
Edad máxima para el puesto: 65 años.
Tipo de contrato: Indefinido
Remuneración anual: 33000
Observaciones: 10% bonus

Requisitos

Requisitos: -Bachelor's degree or equivalent
-3 years relevant experience in a quality role position in the pharmaceutical industry, with preference within the biopharmaceutical industry
-GCP experience (others: GVP, GLP, GMP of added value)
-Knowledge of QA tools, concepts and methodologies
-Demonstrated ability to work in an SME, resource and time constraint environment.
-Capable to identify areas for improvement in the quality system and improvement actions
-Knowledge of relevant regulatory requirements
-Experience in the preparation and review of documentation (Policies and Procedures) in English to regulatory standards
-Demonstrated ability to manage multiple tasks/projects/priorities and complex issues
-Demonstrated attitude of reliability and attention to detail
-Spanish
-Excellent written and verbal communication skills in English
-Demonstrated professional attitude towards external and internal contacts
-Advance in MS Word, MS Excel, MS Power Point and required software
Nivel de estudios mínimo requerido: Diplomado
Idiomas requeridos: Inglés nivel Perfecto.
Experiencia profesional mínima requerida: 3 años
Disponibilidad para viajar requerida: Ninguna

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