Patient Advocacy Manager en RANDSTAD PROFESSIONALS

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Patient Advocacy Manager

Fecha de la oferta: 15 Mar.
Empresa que publica esta oferta: RANDSTAD PROFESSIONALS
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Randstad Professionals es la consultoría internacional de selección especializada en puestos directivos y técnicos de alto nivel.
Identificamos los profesionales que no sólo se ajustan a la perfección con el puesto, con el estilo de liderazgo y la cultura y valores de la empresa, y lo hacemos siempre buscando la perfección y la excelencia.
El consultor de Randstad es el único contacto para el cliente y para el profesional, lo que garantiza un conocimiento preciso de las necesidades de ambos. Además, los consultores se especializan en sectores e industrias concretos.
Más información en: www.randstad.es/empresas/professionals
Número de vacantes: 1
Provincia/s: Barcelona

Descripción

Descripción: Important international pharmaceutical compamny is looking for a Patient Advocacy Manager to join its team.


Responsabilities:

- Develop and lead Disease Area Franchise Patient Strategy programs, build advocacy & strategic partnerships to differentiate and maximize the potential of Medical Solutions therapies across all areas of the life cycle and act as the voice of patients within the company, to highlight patients’ needs and opinions to the management team and all the customer facing functions, R&D, Manufacturing etc.

- Implement effective advocacy strategies via integrated planning processes, working cross functionally, and with the national Specific Disease Areas Patient Organizations (POs) to shape and support the environment in driving awareness and access to the Pharmaceuticals portfolio.

- Support further development of ORE Winning for patients strategy, aligning internal and external stakeholders and assessing stakeholder potential for long term partnerships prior to investments in new disease areas.

- Support the operational process of building internal and external relationships to increase the Company's perception among stakeholders of the commitment to improve patient outcomes, patient-centric approach to disease area strategy development and market access

- Develop and share a broad network of mutually beneficial relationships with patient organizations.

- Support strategies aimed at ensuring optimal patient access to the company's pipelines. - - Support compliance in all interactions throughout the organization and maintain ongoing liaison with th
Tipo de contrato: Indefinido

Requisitos

Requisitos: - Bachelor’s Degree in Life Sciences;
- Business English (fluent) and Spanish;
- Minimum 5 years’ work experience: Market Access, Medical Affairs, Sales or Patient Interaction experience (preferred).
Nivel de estudios mínimo requerido: Licenciado
Idiomas requeridos: Inglés nivel Alto.
Experiencia profesional mínima requerida: 5 años
Disponibilidad para viajar requerida: El 60% del tiempo laboral

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Esta oferta ha recibido 13 inscripciones.